Kirjavinkki: Tuotteistaminen 2

Tuotteistaminen 2
Apunen, Antti & Parantainen, Jari                                                         

Kustantaja: Talentum Media Oy
ISBN: 9789521417900
Julkaisuvuosi: 2012
Kieli: suomi
Asu: Nidottu, pehmeäkantinen
Sivumäärä: 285
Saatavuus JAMK kirjastossa: http://janet.amkit.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?BBID=204327

 Tuotteistaminen 2 on Gurumarkkinointi-kirjan kolmas painos. Tuotteistaminen-kirjan jatkoksi tarkoitetun teoksen nimi on nyt vaihdettu paremmin sisältöä kuvaavaksi. Tuotteistaminen-kirja kertoi, miten pitää tuotteistaa, Tuotteistaminen 2 perustelee, miksi on tuotteistettava. Esimerkiksi miksi palveluja kannattaa konkretisoida. Siksi, että on olemassa psykologinen vipu nimeltään haloilmiö. Tutkimusten mukaan ostajat pitävät (painavia) esineitä arvokkaampina kuin pelkkiä lämpimiä puheita. Tuotteistaminen 2 avaa kymmenen tärkeää ostamisen psykologista perusperiaatetta. Niiden avulla tuotteistaja saa entistä tehokkaammin muutetuksi osaamisensa rahaksi.

Tutustu myös Tuotteistaminen 2-kirjan omiin sivuihin

Jätä kommentti