No tänään se käynnistyy!

Miltä työntekijästä tuntuu asettua asiakkaan asemaan? Miltä digiratkaisun käyttö tuntuu? Onko se helppoa vai vaikeaa? Miten voisin hyödyntää erilaisia digiratkaisuja omassa työssäni? Näihin asioihin saadaan tuntumaa Tiimiverkon järjestämässä verkkovalmennuskokeilussa, johon osallistuu työntekijöitä Jyväskylän Katulähetyksestä, Laukaan kunnasta ja Äänekosken kaupungilta.

Tiimiverkkolaiset ovat tänään jalkautuneet Jyväskylän Katulähetykseen ja Laukaan Vattipajalle käynnistämään ammattilainen asiakkaana-kokeilua. Kick off-tapahtumassa perehdytään verkkoalustan käyttöön ja valmennuksen sisältöön.  Verkkovalmennuksen tavoitteena on tutustua digialustan käyttöön, saada oppia ja kokemusta sen käyttömahdollisuuksista sekä erilaisten tehtävien kautta saada tietoa ja antaa eväitä digiratkaisujen käyttöön osana omaa työtä.

Tiimiverkko-hankkeessa on viime syksyn ja alkuvuoden aikana perehdytty erilaisiin etäkuntoutus- ja valmennuskokemuksiin, vahvistettu osallistujien digitaitoja sekä pohdittu mukana olevien yksiköiden asiakastarpeita. Nyt siis työskentely jatkuu kuukauden mittaisessa Ammattilainen asiakkaana-verkkovalmennuksessa, jonka kokemuksia hyödynnetään jatkotyöskentelyssä ja digiratkaisujen kehittämisessä.

 

Jätä kommentti