Kesän kynnyksellä
Haluan toivottaa kaikille Fudix-blogin lukijoille hauskaa kesää kirjoittamani runon myötä. Syksyllä 2022 jatketaan digimarkkinoinnin uuden oppimisympäristön kehittämistyötä.
Hymyä poskipieliin ja pilkettä silmäkulmiin!
Kotipizzaa Voicen kulisseissa Nälkää herätellään tv-katsojissa Tuomarit juo Pepsii mukista Onko kyse tuotesijoittelusta Inboundilla asiakkaat sua haluaa Outboundilla anelet niitä ostaa Jos nimesi hyvin tunnetaan Se Googlessa kärkeen nostetaan Selitä mulle social selling Että pääsen mukaan tähän pelliin Ei kukaan suoraan ostaa pyydä Vaikutetaan vaikkei oikeestaan myydä Luottavin mielin eteenpäin Sillä digitoinhan somessa päivittäin Mut leikin kuollutta jos joku kysyy Miten brändi-ilme tuoreena pysyy
Kirjoittaja: Inkeri Taurula toimii projektipäällikkönä Jamkin hallinnoimassa FUDIX-projektissa
Pääkuva: Pexels
FUDIX-projekti uudistaa ja kehittää digimarkkinoinnin opetusta/koulutusta. Projekti kestää 1.3.2021-31.8.2023 välisen ajan ja sen rahoittaa Euroopan sosiaalirahasto (ESR). Projektin kohderyhminä ovat liiketalouden opiskelijat, yhteistyöoppilaitosten opettajat sekä alueen pk-yritykset. FUDIX-verkoston toimijat osallistuvat opetusmallien ja -konseptien yhteiskehittämiseen workshopeissa ja opetuskokeiluissa.
Lisätietoja projektista: www.jamk.fi/fi/projekti/fudix-future-digiexperts