Punainen ilmapallo, jossa on hymynaama, kelluu veden pinnalla

Kesän kynnyksellä

Haluan toivottaa kaikille Fudix-blogin lukijoille hauskaa kesää kirjoittamani runon myötä. Syksyllä 2022 jatketaan digimarkkinoinnin uuden oppimisympäristön kehittämistyötä.

Hymyä poskipieliin ja pilkettä silmäkulmiin!

Kotipizzaa Voicen kulisseissa
Nälkää herätellään tv-katsojissa
Tuomarit juo Pepsii mukista
Onko kyse tuotesijoittelusta

Inboundilla asiakkaat sua haluaa
Outboundilla anelet niitä ostaa
Jos nimesi hyvin tunnetaan
Se Googlessa kärkeen nostetaan

Selitä mulle social selling
Että pääsen mukaan tähän pelliin
Ei kukaan suoraan ostaa pyydä
Vaikutetaan vaikkei oikeestaan myydä

Luottavin mielin eteenpäin
Sillä digitoinhan somessa päivittäin
Mut leikin kuollutta jos joku kysyy
Miten brändi-ilme tuoreena pysyy
Kuvassa Inkeri Taurula

Kirjoittaja: Inkeri Taurula toimii projektipäällikkönä Jamkin hallinnoimassa FUDIX-projektissa

Pääkuva: Pexels

FUDIX-projekti uudistaa ja kehittää digimarkkinoinnin opetusta/koulutusta. Projekti kestää 1.3.2021-31.8.2023 välisen ajan ja sen rahoittaa Euroopan sosiaalirahasto (ESR). Projektin kohderyhminä ovat liiketalouden opiskelijat, yhteistyöoppilaitosten opettajat sekä alueen pk-yritykset. FUDIX-verkoston toimijat osallistuvat opetusmallien ja -konseptien yhteiskehittämiseen workshopeissa ja opetuskokeiluissa.

Lisätietoja projektista: www.jamk.fi/fi/projekti/fudix-future-digiexperts

FUDIX-projektin rahoittajien logot