Video: FUDIX kehittää oivaltavaa markkinoinnin oppimista
FUDIX-projektin tiimi kutsui kesäkuussa yhteistyöverkostonsa aloitustapahtumaan. Katso tapahtuman tallenne (kesto 32 min.), jossa asiantuntijat, JAMKin lehtorit Päivi Könönen, Nina Välimäki, Osmo Laitila ja Heidi Neuvonen kertovat projektin ainutlaatuisesta ideasta, kiinnostavista työpaketeista, osallistavasta yhteiskehittämisestä sekä tutkimuksellisista lähtökohdista.
FUDIX kartoittaa ja tutkii markkinoinnin oppimista ja opetusta kansainvälisesti ja testaa innovatiivisia, uusia opetusmenetelmiä opetuskokeiluin. Yritysedustajat saivat pohtiakseen osaamisvaateita: Millaista digimarkkinoinnin osaamista yrityksissä tarvitaan tällä hetkellä? Entä tulevaisuudessa? Millaisia toiveita ja odotuksia FUDIX-projekti on herättänyt?
Katso tallenne tästä.
FUDIX-projekti uudistaa ja kehittää digimarkkinoinnin opetusta/koulutusta. Projekti kestää 1.3.2021-31.8.2023 välisen ajan ja sen rahoittaa Euroopan sosiaalirahasto (ESR). Projektin kohderyhminä ovat liiketalouden opiskelijat, yhteistyöoppilaitosten opettajat sekä alueen pk-yritykset. FUDIX-verkoston toimijat osallistuvat opetusmallien ja -konseptien yhteiskehittämiseen workshopeissa ja opetuskokeiluissa.
Lisätietoja projektista: www.jamk.fi/fi/projekti/fudix-future-digiexperts