Google Jyväskylässä!

Jyväskylän ammattikorkeakoulun ja Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulun yhteinen DimarK –hanke järjestää jälleen yhdessä pk-yrityksille suunnatun puolen päivän tehokoulutuksen digitaalisesta markkinointiviestinnästä.

Koulutuksessa keskitytään näkyvyyden saamiseen netissä hakukoneoptimoinnin ja verkkomainonnan avulla. Koulutuksen tarkoitus on antaa yritykselle valmiuksia arvioida milloin kannattaa optimoida ja milloin ostaa sekä tuoda esille erilaisista onnistuneita esimerkkejä verkkomainonnan kampanjoista. Kouluttajina alan todelliset asiantuntijat, mm. suoraan Googlelta.

Koulutus pidetään torstaina 25.10.12 klo 12.00 – 16.30 Jyväskylän ammattikorkeakoulun pääkampuksella, Valjakka-auditoriossa.

Ohjelmassa mm:

  • Verkkomainonnan mahdollisuudet, strateginen suunnittelija/digi, Juha Halmesvaara, Mediatoimisto Voitto. Milloin ja miten verkkomainontaa kannattaa käyttää hyväksi modernissa markkinointi-mixissä. Millainen mainonta toimii ja milloin kannattaa mainostaa verkossa.
  • Hakukonemainonta Googlen silmin, product marketing manager, Sami Kankkunen, Google Finland.   Hakukonemainonta: mitä se on, kuinka se eroaa hakukoneoptimoinnista, mikä on sen rooli ja kuinka sitä tehdään menestyksekkäästi. Kuinka tehdä toimiva rakenne hakukonemainontakampanjalle ja luoda kampanja Google Adwords järjestelmässä.
  • Caset: Onnistuneita verkko- ja mobiilimainonnan kampanjoita, tuoteryhmäpäällikkö Sanna Valkeejärvi, Ilta-Sanomat. Onnistuneita alueellisesti kohdistettuja ja valtakunnallisia eri mainosmuodoilla tehtyjä kampanjoita niin verkko- kuin mobiilimaailmasta.

Koulutuksen hinta on 250€/osallistuja. Lisätietoa www.dimark.fi  jossa kerrotaan myös tämän EU:n osarahoittaman koulutuspolun muista tulevista koulutuksista.

Koulutukseen voit ilmoittautua osoitteessa http://www.dimark.fi/koulutukset/k2-n%C3%A4kyvyys-%E2%80%93-ostettu-media

Tervetuloa oppimaan miten saada yrityksesi löydettävämmäksi netissä!

JAMK:n ja JYU:n DimarK -tiimi

Jätä kommentti