Digitaalisella asiakkuusmarkkinoinnilla tehoa myyntiin ja markkinointiin
Miten keskustella oikein digitaalisissa kanavissa omien asiakkaiden kanssa?
Miten tavoittaa uusia asiakkaita digikeinoin?
Asiakkuusmarkkinointi tarjoaa vastauksia näihin kysymyksiin. Se tähtää uusien asiakkaiden hankkimiseen ja erityisesti olemassa olevien asiakkuuksien vaalimiseen ja arvon kasvattamiseen. Yhä voimistuva digitaalisuus tuo tähän omat haasteensa ja mahdollisuutensa. Digimaailma tarjoaa monikanavaisuuden mahdollisuudet, mutta niiden hyödyntäminen edellyttää että asiakasta ymmärretään. Asiakasta ei pitäisi nähdä vain ostajana tai viestinnän kohteena vaan kaiken toiminnan ytimessä aktiivisena toimijana. Yrityksissä tulisi pohtia osataanko digitaalisissa kanavissa keskustella oikein nykyisten asiakkaitten kanssa ja miettiä miten tavoittaa uusia asiakkaita digikeinoin.
JAMK:n ja Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulun DimarK-hanke järjestää digitaalisesta asiakkuusmarkkinoinnista pk-yrityksille suunnatun koulutuksen 22.11. klo 12-16. Paikkana on JAMK, Dynamon auditorio, Piippukatu 2.
Tilaisuudessa puhuvat rautaiset asiantuntijat, kuten SEK Loyalin asiakkuusjohtaja Hans Björkendahl sekä Salesforce -asiakkuudenhallintajärjestelmän konsultti Risto Vuorjoki Fluidolta. Koulutuksen teemoina ovat asiakasdialogi, sen rakentaminen, kehittäminen ja hyödyt. Koulutuksessa kerrotaan myös miten pk-yritys voisi paremmin hyödyntää CRM:ää liiketoiminnassaan. Iltapäivän lopuksi kuullaan Valion esitys siitä, miten yritys käy asiakasdialogia netissä.
Koulutus tarjoaa eväitä siihen miten yritys voi tulla aidosti asiakasvetoisemmaksi ja lisätä asiakassuhteidensa kannattavuutta.
Lisätietoja tilaisuudesta ja blogitekstejä asiakkuusmarkkinoinnista www.dimark.fi