Koulutusta: sosiaalinen media markkinoinnissa

Markkinointi sosiaalisessa mediassa tarjoaa kustannustehokkaan ja brändiä rakentavan mahdollisuuden tavoittaa asiakkaita henkilökohtaisella tasolla. Torstaina 31.1.  tarjolla  vahva kattaus sosiaalisen median osaamista. Tästä DimarKkoulutuksesta saat tietoa markkinoinnista sosiaalisessa mediassa ja siitä mikä toimii ja mikä ei. Koulutus antaa myös tietoa ajankohtaisista ja nousevista digitaalisista ilmiöistä.

Kuvassa Hans Björkendahl, SEK edellisessä DimarK koulutuksessa

Puhujina koulutuksessa:
Markus Keränen 15/30 Researchin toimitusjohtaja ja futuristi. Yritys on kuluttajatrendien ja heikkojen signaalien ennakointiin, etsimiseen ja hyödyntämiseen erikoistunut tutkimustoimisto jolla on käytössään valtava määrä tuoretta markkinatutkimustietoa sekä työkaluja. Markus on kysytty esiintyjä ja hän on luennoinut lukuisissa nuoriso-, markkinointi- ja trendiseminaareissa Suomessa kuten esimerkiksi Elintarvikepäivässä, Mainontapäivässä, Kauppalehti.fi:n 15-vuotisjuhlassa sekä Markkinointiviestinnän viikoilla. Markus työskentelee intensiivisesti useiden yritysten johtoryhmien kanssa.

Jussi Kari, somea ymmärtävä lakimies. Markkinoinnin on sosiaalisessa mediassakin noudatettava yleisiä markkinointia ja mainontaa koskevia sääntöjä. Lakimies Jussi Kari kertoo erityisesti viestintä- ja tekijänoikeudesta digitaalisessa mediassa.

Heikki Karjaluoto, Jyväskylän yliopiston digimarkkinointiin perehtynyt professori. Esitys kertoo miten pk-yritys voi hyödyntää sosiaalista mediaa ja mitä tavoitteita pk-yritys voi sosiaaliselle medialle ylipäätään asettaa. Asiaa tarkastellaan erityisesti B2B yrityksen näkökulmasta.  Heikki on kokenut ja kysytty puhuja niin akateemikoiden kuin yritysjohdon keskuudessa. Hän on kirjoittanut mm. kirjan Digitaalinen markkinointiviestintä: Esimerkkejä parhaista käytännöistä yritys- ja kuluttajamarkkinointiin.

Karl Filtness, toimitusjohtaja, LivingStone Kodit Oy. Yritys hyödyntää somea liiketoiminnassa esimerkillisesti. Karl kertoo kuinka yritys käyttää blogia, Pinterestiä, Twitteriä sekä Facebookia markkinoinnissaan. Karl on aikaisemmin ollut puhumassa mm. Divia-forumissa, missä puheenvuoroa kiiteltiin sekä useilla luennoilla Jyväskylän yliopistossa.

Tämän SoMe -koulutuksen järjestää digimarkkinoinnin hanke DimarK 

Lisätietoja ja ilmoittautumiset tästä